www.papcat.tk

Pla d'Acció per la Poesia

diumenge, de desembre 02, 2007

Sóc feréstec


Sóc feréstec

Si, ho sóc, correcte,
com ells diuen sóc feréstec perillós;
no busco el fals perfecte,
de l'actual societat.

Des d'aquí dalt,
assegut sense preses ni maldecaps,
observo tot el que cal;
ningú em pressiona.

Tinc la llibertat,
no aquella que comercien;
ni aquella que diuen que és veritat,
pau i salvatgisme.

I des d'aquí demano a la boira que passa,
demano que pugui mostrar tots els meus sentiments;
amor, plors, petons, abraçades, caliu maternal,
tot allò que a ningú deixi indiferent.

Des d'aquí vull mostrar-te moltes coses,
però una part de mi mateix no em deixa;
ara que estic enmig de roques i plantes,
perquè no véns i em mostres la teva queixa.

Cridem contra aquesta societat,
tot els seus mals dies;
abraça'm i caminem endavant,
intentem ser feréstecs!

Cercant el teu amor, recercant pau, tot.