www.papcat.tk

Pla d'Acció per la Poesia

dilluns, d’octubre 22, 2007

ix amb mi!

Dóna'm una alegria i digue'm si,
quan et pregunte: “vols eixir amb mi?”.
No et preocupes, jo et cuidaré,
tot el que vulgues, jo el faré,
al teu costat sempre hi seré
i tot el que necessites jo te'l donaré.
T'estime amb tot el meu cor,
a poc a poc te n'adonaràs,
i si no he gosat dir-t'ho abans,
era perquè tenia por;
por de que em rebutjares,
de que em digueres que no.
No sé per què vaig fixar-me en tu,
potser van ser els teus ulls,
el teu somriure, el teu caminar,
Déu sap què va ser allò
que féu encendre l'espurna,
l'espurna que ja no es pot apagar,
que el nostre camí guiarà
i que el teu cor, al meu l'ha de portar.

2 Comments:

Blogger papcat said...

Benviguda al PAP! La qualitat veig que es fa patent. Felicitats escrius realment bé!
I el toc del sud queda perfecte.

5:22 p. m.  
Blogger papcat said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

5:23 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home