www.papcat.tk

Pla d'Acció per la Poesia

dimecres, de desembre 13, 2006

Necessites ajuda, amic meu?


Necessites ajuda, amic meu?
aquestes paraules tan fàcils,
però alhora tan pocs usuals,
la rutina ens fa oblidar allò més proper.

Necessites ajuda, amiga meva?
i quan vaig saber allò que em vas dir,
vaig pensar en aquesta frase,
si, ara cal, vaig pensar jo.

I ella deia que no calia,
però vaig a veure a través del seus ulls,
els seus profunds ulls,
que necessitava ajuda i jo podia ajudar-la.

Amic meu, com va tot?
i tu també,
tu que sempre em tens present,
ara m'hi poso i trec els meus egoismes, t'ajudo.

Amics meus,
em proposaré ajudar més,
i vosaltres també haurieu de fer el mateix,
ajudeu als vostres companys.

Tu ho necessites perquè no et trobés massa bé,
tu ho necessites perquè passes un mal moment,
tu ho necessites perquè les coses no rutllen,
tu ho necessites perquè has rebut un cop fort.

Fes-me una mirada,
d'aquelles que volen dir quelcom,
una mirada de petició d'ajuda,
i jo seré allà amb tu.

Abraça'm,
i parla'm dels teus problemes,
fes-te ajudar i m'ho agrairàs,
sigues feliç i jo ho seré més.