www.papcat.tk

Pla d'Acció per la Poesia

dimarts, de desembre 12, 2006

La creixent preocupació





Incertesa, dubte...
inseguritat, sí...
Voler un final, potser,
i rebutjar uns medis...

Què vull fer amb mi?
Quin camí haig d'escollir?

Per prohibició, la vocació fou perduda...
Maleit desig paternal!
I amb llàgrimes inútils
s'esdevé el somni perdut...

Què vull fer amb mi?
Quin camí hauré d'escollir?

Em vec tancada, lluny sortida,
en una cursa sense meta,
una carrera que em menja
i em desfà continuament...

Em vec tancada , lluny sortida,
dintre d'un fosc pou
amb aigua verda estancada,
i m'enfonso, cada cop més...

Vull alliberarme de la meva inseguritat,
però sento que no puc,
què vull fer?
quin camí haig d'elegir?

Creixent preocupació retòrica...

3 Comments:

Blogger Varno said...

Angoixa d'existir...molt bonic

11:27 p. m.  
Blogger papcat said...

angoixa , Münch, susto,psicologia,terror, com t'ho has currat!!!

6:05 p. m.  
Blogger Dhara said...

merci

11:05 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home