www.papcat.tk

Pla d'Acció per la Poesia

dilluns, de desembre 04, 2006

Em presento

No em conèixes?
No saps qui sóc?
Ho vols saber?
Doncs t’ho diré:


Sóc esclau i senyor del meu cor,
a la vegada feble i fort.
Un esperit de lluitador,
que s’expressa sense temor.

Sóc de càndida ingenuitat,
que com a fé té la igualtat.
Un petit i gran somiador,
que desitja trobar l’amor.

Sóc un home de paraula,
l’amic sempre té el meu suport,
pels companys lluito fins la mort.

Si la tristesa t’ha atrapat,
si t’oprimeixen amb crueltat,
em trobaràs al teu costat.

Independent i lluitador,
ingenu, un gran somiador.

Defensor de tota amistat,
poeta afectat per la pietat.

Ja em coneixes?
Ja saps qui sóc?
T’ho he fet saber?
No repetiré…

1 Comments:

Blogger Nit Blanca said...

joer! no paro de flipar con tus poemas! de verdad que escribes super bien.. o a lo mejor son las imágenes que creas. no se, pero sinceramente son una pasada.

10:02 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home