www.papcat.tk

Pla d'Acció per la Poesia

diumenge, d’octubre 29, 2006

naturalitat

M'encanta la naturalitat,
aquesta que es respira en els teus ulls.

Naturalitat com la boira que rellisca pels arbres en plena tardor.

M'he adonat que allò que sento més profund,
allò que necessito al meu costat, és naturalitat.

M'agrades perquè ets natural i per tant inspiradora de confiança.

Aquesta dolça característica és menyspreada,
menyspreada per molta gent.

I a mi, m'encanta la naturalitat que surt de la teva boca.

Espontaneïtat que desitja qualsevol persona,
qualsevol que desitji la concòrdia.

Naturalitat com la brisa que ve de la mar i fa jugar als arbres.

Aquesta és la meva amistat,
l'amistat de les belles i veritables paraules.

Vine amb mi naturalitat,
que ben poques en queden,
i només hi ha falses paraules.

Naturalitat, sigues a prop meu, com fa la terra, el cel i les onades.